نمایشگاه جین‌جیانگ چین

رویداد پیش رو : 30 فروردین تا 1 اردیبهشت 1402 / 22-19 April, 2023

نمایشگاه جین جیانگ، که تا سال 2014 به عنوان نمایشگاه بهار کانتون تکس شناخته می‌شد، نمایشگاهی بین‌المللی برای منسوجات و نخ‌ها است که سالی یک بار در یانتای برگزار می‌شود. غرفه‌داران بسیاری از کشورهای مختلف محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه بستر ارتباطی و اطلاع‌رسانی صنعت است و به شرکت‌های غرفه‌دار این امکان را می‌دهد تا خود را به مخاطبان بین‌المللی معرفی کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند با دقت و به طور جامع از آخرین پیشرفت‌ها، روندها، محصولات و خدمات در زمینه منسوجات، نخ‌ها، پارچه‌ها و تجهیزات تولیدی مرتبط مطلع شوند. برای غرفه‌داران، نمایشگاه یک ابزار بازاریابی عالی برای معرفی محصولات جدید، ایجاد ارتباطات تجاری، تقویت برند خود و حفظ ارتباطات تجاری موجود است. آن‌ها همچنین امکان ملاقات با سرمایه‌گذاران مهم بین‌المللی را دارند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی نساجی و پوشاک در چین

نمایشگاه پارچه و لوازم جانبی پوشاک جین‌جیانگ به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی نساجی و پوشاک در چین و حتی در آسیا است که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جین‌جیانگ برگزار می‌شود. این نمایشگاه هزاران نفر از شرکت‌های معروف، تامین‌کنندگان و خریداران از کشورهای مختلف، از جمله هند، اروپا، امریکا و غیره را جذب خواهد کرد. به علاوه، تعداد زیادی از محصولات جدید به نمایش گذاشته و همچنین انجمن‌هایی در طی نمایشگاه برگزار می‌شود. این نمایشگاه غرفه‌داران متعددی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است؛ به دلیل طیف گسترده‌ای که از محصولات به نمایش گذاشته شده، دقت در خدمات سایت و مجموعه‌ای جذاب از رویدادهای حمایتی، به‌عنوان یکی از «10 نمایشگاه جذابیت برتر در چین» تحسین شده است.

با توجه به ترویج بسیار زیاد ورزش چین و بهبود روزافزون زنجیره صنعتی ورزش در جین‌جیانگ، و برای همراهی با روند صنعت ورزش، نمایشگاه کفش‌های جین‌جیانگ به نمایشگاه بین‌المللی کفش و صنعت ورزشی جین‌جیانگ ارتقا یافته است. بیست‌وچهارمین نمایشگاه کفش جین‌جیانگ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ورزشی در چین قرار است از 19 تا 22 آوریل 2023 در جین‌جیانگ، استان فوجیان با فضای نمایشی به مساحت 60000 مترمربع و 2300 غرفه استاندارد بین‌المللی برگزار شود.

محل برگزاری نمایشگاه‌ جین‌جیانگ

مرکز کنفرانس بین‌المللی جین‌جیانگ

 

شرکت تجارت پارس کارن در این نمایشگاه در حوزه اعزام هیئت‌های تجاری و غرفه‌سازی و برگزاری پاویون مشارکت داشته است.

 

آرشیو نمایشگاه های برگزار شده