نمایشگاه روس پلاست روسیه

رویداد پیش رو : 31-29 خرداد 1403 : 19-17 2024JUN

نمایشگاه Rosplast 2024

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد صنعت پلاستیک
Rosplast یک نمایشگاه پیشرو و فعال در حال توسعه است که تجهیزات مدرن، مواد و فناوری های مختلف برای پردازش و تولید محصولات پلاستیکی را به نمایش می گذارد. نمایشگاه دائما در حال رشد و مخاطبان هدف منحصر به فرد شرایط مطلوبی را برای تعامل شرکای تجاری، توسعه تجارت و رشد صنعت پلیمر در روسیه ایجاد می کند.این نمایشگاه سالانه از سال 2010 همزمان با نمایشگاه بین المللی قالب ها و قالب ها، تجهیزات و فناوری های تولید محصولات روزمولد برگزار می شود.
Rosplast یک نمایشگاه پیشرو و فعال د حال توسعه است که تجهیزات مدرن، مواد و فناوری های مختلف برای پردازش و تولید محصولات پلاستیکی را به نمایش می گذارد. نمایشگاه دائما در حال رشد و مخاطبان هدف منحصر به فرد شرایط مطلوبی را برای تعامل شرکای تجاری، توسعه تجارت و رشد صنعت پلیمر در روسیه ایجاد می کند. سالانه از سال 2010 همزمان با نمایشگاه بین المللی قالب ها و قالب ها، تجهیزات و فناوری های تولید .محصولات روزمولد برگزار می شود.
Rosplast + Rosmould
زنجیره کامل تولید در یک سایت از ایده تا محصول نهایی است.
شرکت مدیریت تجارت پارس کارن با مجوز سازمان توسعه تجارت مجری برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه روس پلاست است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این نمایشگاه به لینک بالا مراجعه فرمایید.
یا با ما تماس بگیرید.

آرشیو نمایشگاه های برگزار شده

اخبار و اطلاعیه ها

اخبار

صحبت های جناب آقای دکتر علی رضا جعفریرئیس هیئت مدیره محترم شرکت مدیریت تجارت پارس کارنو رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اوراسیادر رابطه با دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

صحبت های جناب آقای دکتر علی رضا جعفریرئیس هیئت مدیره محترم شرکت مدیریت تجارت پارس کارنو رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه

ادامه مطلب »