درباره نمایشگاه هفته سلامت روسیه

رویداد پیش رو : 13-17 آذر ماه 1402 – مسکو – روسیه 

سال های 2022 تا 2031 با حکم رئیس جمهور فدراسیون روسیه به عنوان دهه علم و فناوری اعلام شده است. هدف این دهه تضمین رقابت پذیری روسیه در بازار جهانی فناوری پیشرفته و تضمین حاکمیت فناوری و امنیت اقتصادی این کشور است. هدف اصلی جذب جوانان با استعداد به تحقیق و توسعه، مشارکت دادن متخصصان با تجربه در حل مهمترین مشکلات فنی کشور و آگاهی دادن به دستاوردهای دانشمندان روسی است.
نتایج سال جاری دهه به طور سنتی در هفته مراقبت های بهداشتی روسیه 2023 ، که از 4 تا 8 دسامبر 2023 در محل نمایشگاه EXPOCENTRE مسکو که در تدارک برگزاری است ، خلاصه می شود.
به منظور تقویت نقش علم و فناوری در رسیدگی به مهمترین چالش های توسعه جامعه و کشور، ویژگی بارز هفته در سال 2022 گنجاندن آن در دو ابتکار دهه علم و فناوری در روسیه: طراحی آینده بود. و بسترهای تعامل برای علم، تجارت، دولت و جامعه.
هفته مراقبت های بهداشتی روسیه به نمایشگاه Zdravookhraneniye برمی گردد که از سال 1974 برگزار می شود و یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های تجاری پزشکی در اروپا است.
این هفته توسط دومای دولتی روسیه، وزارت بهداشت روسیه و EXPOCENTRE AO با حمایت شورای فدراسیون روسیه و وزارت صنعت و تجارت روسیه، وزارت توسعه اقتصادی روسیه و تحت نظارت اتاق روسیه برگزار می شود. تجارت و صنعت.  
این هفته به طور سنتی در فهرست رویدادهای حمایت شده توسط وزارت بهداشت روسیه و در فهرست کلی رویدادهایی که در روسیه و خارج از کشور برای مشارکت وزارت صنعت و تجارت روسیه برگزار می شود، گنجانده شده است.
رویدادهای هفته تقریباً کل صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی از توسعه تا تولید دستگاه های پزشکی، از تحقیقات علمی تا کاربردهای عملی در پزشکی را پوشش می دهد. نمایشگاه EXPOCENTRE میزبان نمایشگاه هایی از جدیدترین تجهیزات پزشکی، محصولات پزشکی، مواد مصرفی، تجهیزات توانبخشی و پیشگیری، محصولات پزشکی زیبایی، داروها و محصولات برای سبک زندگی سالم، خدمات پزشکی و بهبود سلامت، بهبود سلامت و فناوری های درمانی در روسیه و خارج از کشور است. به عنوان رویدادهای مهم تجاری و علمی.  
نمایشگاه های تجاری هفته مراقبت های بهداشتی روسیه 2022 – Zdravookhraneniye، شیوه زندگی سالم، و MedTravelExpo. کلینیک های پزشکی استراحتگاه های سلامت و اسپا – پذیرای 799 شرکت از 45 منطقه روسیه و 15 کشور است.    
برنامه کنفرانس هفته 90 رویداد مهم را با 940 سخنران برجسته روسی و خارجی و بیش از 20000 بازدید کننده حرفه ای گرد هم آورد.

مهمترین رویدادهای برنامه کنفرانس هفته عبارت بودند از: مجمع متخصصان روسیه در صنایع دارویی و پزشکی. انجمن PharmMedProm؛ نشست راهبردی دهه علم و فناوری: پزشکی، منابع انسانی، قوانین؛ جلسات کمیسیون های مشخصات وزارت بهداشت روسیه برای آسیب شناسی های مختلف؛ انجمن بین رشته ای “پزشکی جوان”؛ کنفرانس حاکمیت فناوری و توسعه نوآورانه پزشکی دیجیتال؛ بحث پانل در مورد اقدامات حمایتی برای توسعه نوآورانه صنعت پزشکی. جلسه عمومی هیئت انجمن قلب و عروق روسیه؛ کنفرانس علمی بین المللی در مورد وضعیت فعلی و چشم انداز توسعه نخبگان پزشکی ورزشی – SportMed 2022؛ چهارمین مجمع علمی و روش شناسی مدیران بهداشت و درمان؛ انجمن بین المللی INCLUSION-EXPO: توانبخشی. محیط در دسترس فن آوری های کمکی؛ چهارمین کنگره صنعت استراحتگاه سلامت علوم پایه. نتایج؛ انجمن استراحتگاه های بهداشتی و اسپا: صبر کنید یا اکنون اقدام کنید؟ ارائه کوبا: سلامتی برای همه. بحث پانل در مورد ربات های پزشکی و سیستم های کنترل هوشمند: تشخیص، توانبخشی، جراحی. انجمن داروسازی 4.0: نوآوری، فناوری، استراتژی آینده؛ اجلاس جهانی گردشگری پزشکی؛ کارگاه بین المللی گردشگری پزشکی و غیره…
در حال حاضر آماده‌سازی برای هفته مراقبت‌های بهداشتی روسیه در سال 2023 در حال انجام است. هسته این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی است که توسعه پزشکی را به نمایش می‌گذارد، از جمله ایجاد و ترویج محصولات و خدمات دانش‌بر در مناطق مختلف روسیه، ارائه محصولات پزشکی نوآورانه، و همچنین به عنوان بهترین کلینیک ها، مراکز درمانی و مراکز درمانی.