اخبار

برگزاری جلسه مشترک کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با معاون استاندار اِسوردلوفسک و فعالان اقتصادی و تجار ایرانی و روس

کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه ظهر روز ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ در حاشیه اجلاس کازان ۲۰۲۴ با معاون استاندار استان اسوردلوفسک (یکاترینبورگ)دیدار و گفتگو کرد.

سفیر کشورمان در این ملاقات ضمن تاکید بر اهتمام دولت ایران بر توسعه همکاری با کشورهای همسایه به ویژه روسیه، بخش‌های معدن، ماشین سازی، کشاورزی و متالوژی را زمینه های مساعد برای توسعه همکاری‌ها  برشمرد و بر تبادل هیات‌های تجاری بین استان‌های ایران و استان سوردلوفسک تاکید نمود.

معاون استاندار اسوردلوفسک نیز ضمن اشاره به شرایط موجود، بر آمادگی شرکت های این استان بر توسعه همکاری‌ها به ویژه در حوزه های کشاورزی، صنایع تبدیلی، مواد غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی تاکید نمود و آمادگی اتاق را جهت اعزام هیاتی از تجار و فعالان بخش اقتصادی سوردلوفسک به ایران و متقابلا آمادگی استان متبوع خود جهت میزبانی شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه اینوپروم یکاترینبورگ را اعلام نمود.
در این جلسه جمعی از مدیران شرکت های مطرح ایرانی و روس شرکت کننده در نمایشگاه اجلاس کازان ۲۰۲۴ به معرفی ظرفیت ها و برنامه های خود جهت توسعه روابط تجاری اقتصادی میان دو کشور پرداختند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *