اخبار, اوراسیا

حضور قدرتمند شرکت های ایرانی در نمایشگاه بین المللی اوراسیا 2021

ایران در نمایشگاه بین المللی اوراسیا

سی امین نمایشگاه بین المللی اوراسیا 2021 در استانبول ترکیه در روزهای 10 تا 13 آذرماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی تویاپ برگزار شد. در این رویداد بسیاری از فعالان صنعت مستربچ و کامپاند ایران از طریق پاویون دانش بنیان و یا به صورت مستقل غرفه های خود را برپا ساخته و دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشتند. بسیاری دیگر از فعالان این صنعت با حضور در نمایشگاه به عنوان بازدیدکننده، صنعت پیشرو و فناورانه مستربچ و کامپاند را به نحو شایسته معرفی نمودند.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا با حضور فعال تجارت پارس کارن به کارخود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی پارس کارن ، نخستین نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا با حضور فعال این مجموعه نرم‌افزاری در کنار بیش از 150 شرکت‌کننده از میان بازرگانان، تولیدکنندگان، کارآفرینان و نمایندگان کشورهای ایران، روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان به کار خود پایان داد.

مدیران شرکت پارس کارن که در این نمایشگاه به معرفی آخرین توانمندیها، محصولات و خدمات این مجموعه پرداختند، موفق شدند مذاکرات تجاری گسترده‌ای با مسئولان و مدیران سازمان‌ها و صنایع مختلف داخل و خارج از کشور انجام دهند. همچنین مقاماتی مانند عزیز منصوری، رییس اداره همکاری‌های تجاری وزارت امورخارجه، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، علا‌الدین بروجردی نماینده سابق مجلس و معاون فعلی بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد، علیرضا جعفری دبیر برگزاری نمایشگاه، امیرعابدی رییس اتاق بازرگانی ایران و قزاقستان، ذبیح‌الله اعظمی نایب رییس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس، دنیل ابی‌رایُف رییس اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان قرقیزستان در این نمایشگاه حضور داشتند و از غرفه ها بازدید به عمل آوردند

در این نمایشگاه علاوه‌بر حضور شرکت‌های بین‌المللی، شرکت‌های تولیدی و غیرتولیدی داخلی نیز به معرفی خدمات و محصولات خود پرداختند. این نمایشگاه فرصت‌های مناسبی برای تبادل آرا، بررسی امکان همکاری‌های چندجانبه در چارچوب اتحادیه اوراسیا و توسعه سهم بازار شرکت‌های ایرانی در این منطقه استراتژیک را در اختیار کسب‌وکارهای حاضر در این نمایشگاه قرار داد.

همچنین فضای گفت‌وگوی ایجاد شده به بهانه این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای برگزاری جلسات میان‌سازمانی و داخلی با محوریت امکانات نرم‌افزاری تیم‌یار در اختیار این مجموعه و نمایندگان کسب‌وکارهای مجهز به نرم‌افزارهای تیم‌یار قرار داد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا که با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی از 18 تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده بود، در عصرگاه 21 تیرماه با حجم قابل قبولی از بازدیدکنندگان به کار خود پایان داد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *