مقالات

صنایع دستی چین

صنایع دستی چین

صنایع دستی چینی و هزاران سال تخصص :
چین به عنوان زادگاه کاغذ شناخته شده است و چینی ها سنت دیرینه ای در صنایع دستی دارند که این صنایع دستی چین نسل به نسل منتقل شده است. شهر Jingdezhen در استان جیانگشی در شرق کشور، به طور رسمی پایتخت چینی چین محسوب می شود. تولید چینی به واسطه ذخایر غنی کائولن، منطقه پر درخت که چوب کوره ها را فراهم می کرد، و موقعیت مناسب روی رودخانه برای حمل و نقل مشروط شد. چینی چینی، در میان چیزهای دیگر، با لعاب استادانه و طرح رنگی پیچیده مشخص می شود.

بازدید از یک کارگاه چینی به شما بینش دقیقی از این هنر پیچیده می دهد و حقایق جالبی در مورد کار سفالگران خواهید آموخت.صنایع دستی چین  که از سفال تهیه میشوند، به ویژه قوری های با کیفیت بالا و رنگ آمیزی شده با دست، را می توان در چای فروشی های تخصصی که تقریباً در هر نقطه از کشور یافت می شود، خریداری کرد.

چین به عنوان کشوری شناخته می شود که اولین ابریشم در آن بافته شد، زیرا پرورش کرم ابریشم در اینجا از 3000 سال قبل از میلاد آغاز شد. در چین باستان، پارچه نجیب در ابتدا امتیاز خانواده امپراتوری بود، بعداً لباس های ابریشمی نیز توسط اشراف و بازرگانان مجاز شد. اینها سپس 300 سال قبل از میلاد را تأسیس کردند. یک صنعت ابریشم در چین که تا همین اواخر مهمترین صنعت در جهان به حساب می آمد. اگر می خواهید جزئیات جالب تری در مورد هنر فرآوری ابریشم بدانید، بازدید از بازار پکن یا یک مزرعه کرم ابریشم محلی توصیه می شود.

جید به عنوان جواهرات در چندین فرهنگ باستانی اهمیت زیادی پیدا کرده است و امروزه نیز در چین به عنوان یک طلسم خوش شانس در نظر گرفته می شود. در بازار جید در خیابان کانسو در هنگ کنگ، می‌توانید یشم را با تمام تفاوت‌ها، اشکال قابل تصور و به‌ویژه به عنوان جواهرات ریز خرد شده خریداری کنید. در مجاورت بازار غالباً تعدادی غرفه با خوشنویسان وجود دارد.

ماشای آن‌ها که کاغذ مقابلشان را با شخصیت‌های رسا می‌پوشانند، تجربه‌ای بی‌نظیر است که هنری به ظاهر بی‌دردسر و بسیار دقیق را نشان می‌دهد. دانش سنتی فرهنگ عالی چینی چهره های زیادی دارد. اگر دوست دارید بیشتر با آنها آشنا شوید، کارشناسان محلی سفر Evaneos در اختیار شما هستند. در اینجا اطلاعات دقیق و پشتیبانی سازمانی دریافت خواهید کرد. آنها خوشحال خواهند شد که یک برنامه بازدید برای شما ایجاد کنند که نیازها و علایق شما را برآورده کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *