نمایشگاه حلال کازان روسیه

رویداد پیش رو :  30-28 اردیبهشت 1402 / 20-18 May, 2023

مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این اجلاس حول محور امور مالی و بانکداری اسلامی، صنعت حلال، دیپلماسی جوان، توسعه صادرات، موسسات کوچک و متوسط و سرمایه گذاری است که با هدف مساعدت و حمایت در جهت توسعه روابط اقتصادی و تجاری اسلامی به ویژه با کشورهای جهان اسلام برگزار می شود. این اجلاس از سال ۲۰۰۹  هر ساله با حضور کشورهای جمهوری اسلامی ایران، امارات متحده عربی، مالزی قرقیزستان، اندونزی، تایلند، الجزایر، آذربایجان، سنگاپور، ترکیه، کوبا، سودان، عربستان سعودی، افغانستان، بحرین، اردن، مراکش، پاکستان، قطر و قزاقستان برگزار شده است.

کازان سامیت

کازان سامیت یا همان اجلاس اقتصادی بین‌المللی «روسیه-جهان اسلام: اجلاس کازان» یکی از رویدادهای اقتصادی  بین‌المللی پیشرو فدراسیون روسیه و سازمان همکاری اسلامی (OIC) است. نمایشگاه «حلال» کازان یکی از رویدادهایی است که در حاشیه اجلاس برپا می‌شود. این اجلاس از سال 2009 هر ساله با حضور کشورهایی نظیر امارات متحده عربی، مالزی، قرقیزستان، اندونزی، تایلند، الجزایر، آذربایجان، ایران، ترکیه، کوبا، عربستان سعودی، مراکش، پاکستان، قطر و … برگزار شده است.

همه ساله در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی نیز با عنوان «حلال» با حضور نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌کنندگان در اجلاس برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از 60 تولیدکننده از کشورهای روسیه، ایران، ترکیه، سریلانکا، امارات و … انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، غذای کودک و مکمل های غذایی بر پایه استاندارد حلال را به معرض نمایش می‌گذارند. نمایشگاه حلال کازان می‌تواند موقعیت منحصربه‌فردی برای بازارشناسی، امکان‌سنجی صادرات کالا یا خدمات، معرفی محصولات و خدمات جدید، اعطای نمایندگی‌های فعال، تقویت و پشتیبانی عملکرد و فعالیت‌هایی از این دست برای فعالان اقتصادی کشورمان باشد.

 

اهداف نمایشگاه حلال کازان

اهداف این نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان محصولات حلال، توسعه روابط روسی و بین‌المللی، کمک به توسعه بازارهای جدید واردات و صادرات محصولات حلال، مشارکت فعال در فرآیندهای بین‌المللی مرتبط با توسعه صنعت حلال در سراسر جهان است.

 

زمان برگزاری نمایشگاه حلال

28 تا 30 اردیبهشت 1402، 18 تا 20 می 2023

شرکت تجارت پارس کارن در این نمایشگاه در حوزه اعزام هیئت های تجاری و غرفه سازی و برگزاری پاویون مشارکت دارد برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

آرشیو نمایشگاه های برگزار شده

اخبار و اطلاعیه های نمایشگاه حلال کازان