نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو روپلاست (ROSPLAS)

رویداد پیش رو : 31-29 خرداد 1403 / 19-17 June, 2024

نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو روس پلاست (Rosplus)

نمایشگاه Rosplast 2024چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد صنعت پلاستیک Rosplast یک نمایشگاه پیشرو و فعال در حال توسعه است که تجهیزات مدرن، مواد و فناوری های مختلف برای پردازش و تولید محصولات پلاستیکی را به نمایش می گذارد. نمایشگاه دائما در حال رشد و مخاطبان هدف منحصر به فرد شرایط مطلوبی را برای تعامل شرکای تجاری، توسعه تجارت و رشد صنعت پلیمر در روسیه ایجاد می کند.این نمایشگاه سالانه از سال 2010 همزمان با نمایشگاه بین المللی قالب ها و قالب ها، تجهیزات و فناوری های تولید محصولات روزمولد برگزار می شود. Rosplast یک نمایشگاه پیشرو و فعال د حال توسعه است که تجهیزات مدرن، مواد و فناوری های مختلف برای پردازش و تولید محصولات پلاستیکی را به نمایش می گذارد. نمایشگاه دائما در حال رشد و مخاطبان هدف منحصر به فرد شرایط مطلوبی را برای تعامل شرکای تجاری، توسعه تجارت و رشد صنعت پلیمر در روسیه ایجاد می کند. سالانه از سال 2010 همزمان با نمایشگاه بین المللی قالب ها و قالب ها، تجهیزات و فناوری های تولید .محصولات روزمولد برگزار می شود. =Rosplast + Rosmould زنجیره کامل تولید در یک سایت از ایده تا محصول نهایی است شرکت مدیریت تجارت پارس کارن با مجوز سازمان توسعه تجارت مجری برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه روس پلاست است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این نمایشگاه به سایت شرکت مدیریت پارس کارن به آدرس www.Parskaren.com مراجعه نمایید. یا با شماره تماس 02188402566 یا همراه 989393658282 بگیرید.
 

برای دیدن پوستر در اندازه بزرگ‌تر روی آن کلیک کنید.

نمایشگاه  صنعت پلاستیک مسکو

روس‌پلاست نمایشگاه حرفه‌ای پیشرو برای صنعت پلاستیک است. در این نمایشگاه زنجیره تولید کامل در یک مکان ارائه شده است. این رویداد اصلی‌ترین محل ملاقات رهبران این صنعت است. مدیران و متخصصان شرکت‌های مجری که پیمانکاران پروژه‌های خاص هستند، از نمایشگاه پلاستیک مسکو بازدید می‌کنند.

این برنامه محل ملاقات اصلی همه بازیکنان کلیدی صنعت پلاستیک جهان است. بازدیدکنندگان از صنایعی مانند بسته‌بندی، کالاهای مصرفی، اتوماسیون تولید، خودروسازی، صنایع شیمیایی، الکترونیک و مهندسی برق، ساخت‌وساز و همچنین صنعت هوافضا، لوازم خانگی و صنایع پزشکی در نمایشگاه پلاستیک مسکو حضور دارند.

این میزان تنوع بازدیدکننده، نشان از اهمیت و جایگاه برجسته نمایشگاه روس‌پلاست در میان صنعتگران سایر صنایع دارد.

برنامه‌های جانبی نمایشگاه

برگزاری برنامه های جانبی از شاخصه های هر رویداد نمایشگاهی در دنیا است. انجمن پلاستیک (PlastForum)، برنامه ای است که باید در آن شرکت کنید. بازیگران کلیدی این صنعت مهمترین موضوعات را در رابطه با صنعت پلاستیک در شرایط موجود جهانی مطرح خواهند کرد.

انجمن پلاستیک (PlastForum) به شما کمک می‌کند تا پاسخ سؤالات متعددی را به دست آورید. چگونه یک تجارت را شکل دهیم؟ شرکای قابل اعتماد در حال حاضر چه کسانی هستند؟ تجربه شرکت های دیگر چیست؟ چه اهداف و وظایفی در درجه اول قرار می‌گیرند؟

انجمن پلاستیک (PlastForum) با ویژگی‌های مبتنی بر علم و کاربرد، مباحثی را در جریان نمایشگاه پلاستیک مسکو برگزار می‌کند.

 

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، فرم زیر را پر کنید:

آرشیو نمایشگاه‌های برگزار شده

آرشیو نمایشگاه‌های برگزار شده

اخبار و اطلاعیه های نمایشگاه روپلاستیکا