نمایشگاه روپلاستیکا

نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو؛ روپلاستیکا

نمایشگاه روپلاستیکا

شرکت مدیریت تجارت پارس کارن به‌عنوان مجری پاویون ایران با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ساماندهی پاویون و هیئت تجاری ایران را عهده‌دار بود.

این نمایشگاه که 25 دوره قبل با نام اینترپلاستیکا (Interplastica) فعالیت می‌کرده است، در دوره بیست‌وششم خود به روپلاستیکا تغییر یافته است.

این نمایشگاه از ٠۴ الی ٠٧ بهمن ١۴٠١ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌گردد. نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو (RUPLASTICA) نمایشگاه تجاری پیشرو برای پلاستیک و صنایع پلاستیکی در روسیه و منطقه اروپای شرقی است.

این نمایشگاه، یک بستر فکری بسیار عالی، برای تاثیر استوار در برقراری ارتباطات کسب‌وکارها با یکدیگر در بازار روسیه است و یک فرصت ایده‌آل برای شرکت‌های با رویکرد صادراتی نیز محسوب می‌شود. ١٩,٠٠٠ بازدید کننده تجاری از تمام مناطق روسیه و کشورهای مشترک‌المنافع با حضور در آخرین دوره از این نمایشگاه، با ٦٩٢ غرفه‌دار، از ٣٢ کشور دیدار کردند و به اطلاعات بیشتری در مورد فن‌آوری‌های نوین از طریق متخصصان پلاستیک و صنایع پلاستیکی دست یافتند.

روپلاستیکا
شرکت مدیریت تجارت پارس کارن به‌عنوان مجری پاویون ایران
نمایشگاه صنعت پلاستیک
نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو

در نمایشگاه صنعت پلاستیک روسیه، گروه قابل توجه‌ای از محصولات و خدمات نوآورانه، بار دیگر نشان داده خواهند شد و هنوز هم پتانسیل بازار قابل توجه‌ای دارند. برای ساخت علامت تجاری‌تان بازدید از نمایشگاه روسیه را از دست ندهید و برای تعهد به فرصت‌های کشورتان، به دنبال پاداش برای خود باشید.

شرکت مدیریت تجارت پارس کارن به‌عنوان مجری پاویون ایران با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ساماندهی پاویون و هیئت تجاری ایران را عهده‌دار خواهند بود.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *